Časový limit vašej relácie čoskoro vyprší v dôsledku neaktivity. Kliknutím na tlačidlo OK predĺžite časový limit o ďalších 120 minút.
Sme Manutan,
expert na vybavenie firiem.
„Ponúkame kvalitné vybavenie priemyselnej výroby, skladov, dielní alebo kancelárií. Dodávame ho veľmi rýchlo a radi poradíme, čo si vybrať. S nákupcami i dodávateľmi komunikujeme férovo, vďaka čomu sa k nám neustále radi vracajú.“
Tomáš Střelský
Managing Director Manutan CZ, SK a HU
Prečo sa na Manutan v Slovenskej republike spoľahne viac ako 12 000 zákazníkov
Tovar doručíme do druhého dňa
Tovar, ktorý máme na sklade, objednajte do 13:30 a nasledujúci pracovný deň je u vás.
Za dopravu neplatíte
Pri každej objednávke nad 40 eúr garantujeme dopravu zadarmo
Získate záruku až 10 rokov
Záručné podmienky máme jednoduché - na väčšinu tovaru poskytujeme záruku 10 rokov. Kvalite predávaného tovaru veríme.
Ponuku zašleme do 24 hodín
Vaším časom neplytváme. S cenovou ponukou zavoláme alebo napíšeme do 24 hodín.
Tovar vynieseme a zmontujeme
Kancelársky nábytok alebo regály vynesieme aj do vyšších poschodí a pripravíme na používanie. Ušetríme vám čas aj nervy.
Vieme 3D návrhy a technícke konzultácie
Máme v tíme odborníkov, ktorí vám zodpovedia technické otázky alebo navrhnú 3D vizualizácie kancelárií alebo skladov na mieru.
Kto sme
Sme Manutan. Firma s 50-ročnou tradíciou na trhu kancelárskych potrieb. Staráme sa o hladký priebeh nákupu aj dodávky tovaru pre vašu kanceláriu, sklad, dielňu aj priemyselnú výrobu. Ponúkame viac ako 50 000 kvalitných produktov za rozumné ceny.
Každý deň sa staráme o viac ako 200 zákazníkov
Vyberáme stoličky, rudlami alebo regálmi, ktoré splnia všetky vaše požiadavky. Pritom sa neustále učíme a zdieľame navzájom svoje know-how, aby sme zostávali v obraze.
Nahliadnite k nám
Príbeh Manutanu
- 1966
-
Sme súčasťou Manutan International – nadnárodnej firmy založenej vo Francúzsku roku 1966, ktorá postupne prenikla do 17 krajín Európy. Z našej centrály v Ostrave-Třeboviciach obsluhujeme aj slovenský, poľský a maďarský trh. Denne do týchto krajín expedujeme zo svojho logistického centra viac ako 700 zásielok.
- 2005
-
Pod značkou Manutan pôsobíme v Slovenskej republike od roku 2005, skúsenosti tu však zbierame už od roku 1992. Za ten čas sme zistili, aký tovar potrebujú české firmy a vyladili všetky procesy. Vďaka tomu sa môžeme naplno venovať starostlivosti o zákazníkov.
Kvalitu našej práce dokladá certifikát ČSN EN ISO 9001:2016.
- 12 000
-
V SR aktuálne obslúžime 12 000 zákazníkov ročne. Okrem logistického zázemia máme vlastné call centrum na príjem objednávok a dopytov, obchodné a marketingové oddelenie. Nákupcom uľahčujeme prácu aj šikovným e-procurement riešením.
Vyskúšajte naše najžiadanejšie služby
Stolička na skúšku
Tá vyzerá pekne, ale čo na ňu povedia kolegovia a ich chrbát? Pri nákupe od Manutanu presne viete, čo kupujete. Pošleme vám zadarmo...
3D vizualizácie
Úplne zadarmo spracujeme profesionálny 3D návrh vašich kancelárií alebo pôdorysné návrhy rozmiestnenia vašich dielní či skladov...
E-procurement
E-procurement je riešením moderného digitálneho obchodu a ideálne je pre opakujúce sa nákupy, ktoré obsahujú mnoho položiek...
Spracovanie ponúk
Máte špeciálne požiadavky, ako farbu, čas, dodanie alebo cenu? Sme tu pre vás, stačí sa ozvať.