Časový limit vašej relácie čoskoro vyprší v dôsledku neaktivity. Kliknutím na tlačidlo OK predĺžite časový limit o ďalších 120 minút.
Dodacie podmienky
Odporúčanie pre zákazníkov: Pri preberaní tovaru od zamestnanca prepravnej služby, si prosím vždy skontrolujte, či obal doručenej zásielky nie je poškodený. Pokiaľ je obal poškodený, jasne a zrozumiteľne to napíšte do dodacieho listu, ako podozrenie na skrytú závadu. Výrazne to uľahčí priebeh vybavovania prípadnej reklamácie. Aj napriek tomu, že spolupracujeme len s overenými prepravcami, nie je možné na všetkých dodaných zásielkách zamedziť prípadnému poškodeniu obalu a tovaru počas prepravy a manipulácie. Ďakujeme za pochopenie.
Doprava zadarmo
Spoločnosť Manutan garantuje dopravu zadarmo na všetky objednávky, u ktorých hodnota presahuje částku 80 € bez DPH.
Pri objednávkach, ktoré nedosahujú túto hodnotu, sa bude pri fakturácii za tovar účtovať poplatok za dopravné a balné vo výške 6 €.
Daňový doklad
Daňový doklad, slúžiaci zároveň aj ako záručný list, je súčasťou zásielky a obdržíte ho vždy pri prevzatí tovaru. Pokiaľ chcete zaslať daňový doklad na inú adresu, ako je miesto dodania tovaru, prosím uveďte túto informáciu napr. do políčka "Poznámka" v objednávkovom formulári, prípadne nás kontaktujte na tel: 02 4363 4306, e-mail: manutan@manutan.sk.
Zajtra u vás!
Termín dodania garantujeme pri dodávkach v obvyklom množstve. V prípade objednania väčšieho počtu kusov vykryjeme Vašu objednávku čiastočne a zostávajúce výrobky Vám dodáme v najkratšom možnom termíne. Tovar s dodacou dobou 1 dňa obdržíte nasledujúci pracovný deň po dni objednania a s podmienkou, že Vašu objednávku uskutočníte a potvrdíte v pracovných dňoch s termínom potvrdenia objednávky najneskôr do 14:00 hodiny.
Termíny dodania
Termíny dodania sú uvedené v on-line katalógu pri každom produkte. Po spracovaní Vašej objednávky automaticky obdržíte potvrdenie presného termínu, kedy Vám bude tovar doručený. V prípade zmeny termínu dodania z našej strany, Vás budeme obratom telefonicky kontaktovať.
V prípade, že by Vami objednaný tovar nebolo možné dlhodobo dodať, alebo výrobca jeho výrobu zrušil, alebo zmenil, budeme Vás obratom telefonicky kontaktovať a dohodneme s Vami ďalší postup.
Odovzdanie tovaru zákazníkovi
Zásielky do 40 kg (kde zároveň najdlhšia strana zásielky je menšia než 2 metre a súčet obvodu a jej dĺžky menší než 3 metre): Vodič prepravnej služby dodá tovar za 1. dvere kupujúceho (firmy) na uvedenej dodacej adrese.
Zásielky nad 40 kg: Vodič prepravnej služby dodá tovar na rampu kupujúceho, prípadne na chodník pred dom, budovu a pod.. Manutan ani ním prenajatá prepravná služba štandardne pri takýchto zásielkách nezaisťuje vynášku, sťahovanie do a z kancelárií, na jednotlivé podlažia, do pivníc, skladov a pod.. Ak má zásielka viac ako 500 kg, alebo jeden kus váži viac ako 60 kg, je príjemca zásielky povinný poskytnúť pre zamestnanca prepravnej služby primeranú pomoc pri vykládke tovaru. V prípade potreby je možné zabezpečiť vynášku tovaru na jednotlivé poschodia, vykládku väčších zásielok a pod., ale len ako doplnkovú službu, informujte sa na čísle 02 4363 4306, alebo e-mailom: predaj@manutan.sk.
Prevzatie tovaru zákazníkom
Pri preberaní tovaru od prepravnej služby je zákazník povinný, skontrolovať si, či nedošlo k poškodeniu obalu. Aj napriek tomu, že Manutan spolupracuje výhradne s preverenými prepravnými službami a tovar je riadne balený, nie je vždy možné zamedziť prípadnému poškodeniu obalu počas prepravy a manipulácie. Ak zákazník pri obhliadke zistí, že obal je poškodený, napíše to do dodacieho listu napr. ako „podozrenie na skrytú závadu.“ Na neskoršie reklamácie v dôsledku poškodenia obalu počas prepravy sa nemusí potom prihliadať.